21 Mart 2013 Perşembe

SON MODA SİTELER

                                   
   Bugün size son moda bir siteyi anlatmak istiyorum.Dekoreko.com
   Ben çok beğeniyorum umarım sizde beğenirsiniz.Ev dekorasyonunda son moda ürünleri üyelerine özel indirimlerle sunan bir alışveriş sitesi.Ev tekstilinden banyo aksesuarına,mutfak ürünlerinden dekoratif aksesuarlara kadar binlerce çeşit ürün sunuyor.Ünlü ev dekorasyon markalarını üyeleriyle buluşturuyor.
    Üstelik kapıda ödeme seçeneği ve 12 aya varan taksit seçenekleride sunuyor.
    Şimdi size benim çok hoşuma giden sizinde hoşunuza gideceğini düşündüğüm birkaç ürün yayınlamak istiyorum...
    Dekorekoda  Tabsa da yer alan  Tablo şeklindeki saatler evlere modern bir hava katıyor.Duvarlara çok hoş bir hava veriyor.
    Giz home dekoratif saatler de çok hoşlar

    
Kancaevdeki şıkır şıkır peçeteliklerde favoriler arasında


      El Yapımı Tasarımlarıyla Esin Design da, dekoreko.com'da sizlerle buluşuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder